♥Älska Msp♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Mirre Snygg - 30 mars 2012 07:23

   Den som ger mig mest autos i helgen får en present en auto och får vara med på bloggen jag ut ser vinnaren på mondag morgon :D     Jag är jätte nära att lvla 417.026/420.000   HJÄLP!!!    

Av Mirre Snygg - 29 mars 2012 07:37

SNÄLLA HJÄLP MIG UPP LVL  416.130 / 420.000           Snälla 

En bild till er som gör det    

Av Mirre Snygg - 27 mars 2012 10:29

  Den blev bättre dena gången kolla jag blev lite nöjd men ja får lära mig lite mer       Mirre :D

 
Av Mirre Snygg - 27 mars 2012 09:18

Lite konstig men ändå bra för att vara första gången xD KOLLA   

</3

Av Mirre Snygg - 10 mars 2012 09:30

 Zebbe gjorde slut :O  jag får väl hitta en annan                   ses       

Av Mirre Snygg - 9 mars 2012 19:21

Kolla min söta bästis på msp :D Jag älskar henne hon är bäst och hon ska få komma på mina blogg så kolla henne här och njut     

                                                     min söta glassbomb  

jag älskar dig glassis du är bäret på glassen   / priken över i:et  puss     

Av Mirre Snygg - 9 mars 2012 19:13

Vem/vilka är det här? den som gissar rätt först i min mail på msp Mirresnygg vinner en länk till sin blogg och en bild i min blogg och en auto!   kolla noga nu ! lycka till   vem/vilka är det här? 



ses   

?

Av Mirre Snygg - 9 mars 2012 18:51

Vad tycker ni? jag vet inte vad jag tycker därför frågar jag er! vem tycker ni? 





:D ses  

Musik

Om mig


Hej jag är en tjej som gillar msp. Och jag gillar att göra bilder :D Jag heter Mirresnygg på moviestarplanet.se :D

Fråga mig något

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ta något du gillar

Följ bloggen

Arkiv

Chatta :D

Gästbok

Bloggar jag läser!

Till er!

    



Flying Angel Heart

Prata med datorn


Ovido - Quiz & Flashcards