♥Älska Msp♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Mirre Snygg - 30 maj 2011 14:41

Hej min kompis wilma är hos mig nu titta så snygg hon är  

   

Hej då   

Av Mirre Snygg - 28 maj 2011 12:22

    

 

jag tycker det är sådär skriv vad ni tycker om det hära temat på komentarer

   

Av Mirre Snygg - 26 maj 2011 19:48

Hej det här var när många kom för att vara med på min blogg titta det var kul:)

några bilder på oss   haha många det var i mitt rum fasst det kom ej så många men ändå :)  här kommer det en cool bild på 3 stroliga miner

här kommer en bild på mig x)

haha med mina glas ögon x) skicka mail om ni också vill vara med på en bild ensam bara att fråga    

Av Mirre Snygg - 25 maj 2011 15:10

jag gjorde en header till DJ_-_DJ  till hans blogg titta deen är snygg

   säg till mig på mail om jag ska göra en till er !! det bara att skriva jag kan göra dom coolare om ni vill

hejdå alla mina tittare fasst inte så många :) hejsvejs   

Av Mirre Snygg - 20 maj 2011 15:19

Min nya bild x) Mirre snygg  tack o hej   

Jag

Av Mirre Snygg - 15 maj 2011 15:56

hej det här är jag och jag hahah ej på irl hahha  Mm  

Av Mirre Snygg - 11 maj 2011 15:21

he det här är ICAs kompis pris titta den är bra

Av Mirre Snygg - 9 maj 2011 18:16

hej det här är mitt egna band titta själv      

 

Musik

Om mig


Hej jag är en tjej som gillar msp. Och jag gillar att göra bilder :D Jag heter Mirresnygg på moviestarplanet.se :D

Fråga mig något

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ta något du gillar

Följ bloggen

Arkiv

Chatta :D

Gästbok

Bloggar jag läser!

Till er!

    



Flying Angel Heart

Prata med datorn


Ovido - Quiz & Flashcards