♥Älska Msp♥

Alla inlägg under april 2011

Av Mirre Snygg - 29 april 2011 18:26

det här är några st som är jätte snälla som ger mig en autos här kommer dom

diana20 heter hon

saga_mjau

sahara01

dom gede mig autos tack      

Av Mirre Snygg - 28 april 2011 20:15

det ladda lagga så mycket titta x)

 

Av Mirre Snygg - 27 april 2011 19:06

hej det här är det gamla temat snart bytas det hoppas nåt bra 

   tiki är det ;P

Av Mirre Snygg - 26 april 2011 17:37

den hära bilden blev sådär för det var första gången jag gjorde så så det blev så 

titta den blev ganska bra ändå    

Av Mirre Snygg - 24 april 2011 20:06

hej den hära bilden tycker jag blev snygg titta 

hjälp mig till lvl 8 plizz

   

Av Mirre Snygg - 24 april 2011 19:16

den härs bilden är jätte ful x) 

men jag har gjort den så att den ska vara lite ful  

men kan ni hjälpa mig till lvl 8 den som får mig till lvl 8 får en present!!

   haha den är ful

snälla hjälp mig till lvl 8 plizz 

fråga mig om vi ska vara vänner eller <3 hajdå alla tittare 

och mspare xD

Av Mirre Snygg - 21 april 2011 19:35

snälla ge mig autos vill till lvl 8 jag tävlar med en vän på msp så autos tack

//mirre  

         

         

snälla plizz

skriv vad ni heter på komenterer 

Musik

Om mig


Hej jag är en tjej som gillar msp. Och jag gillar att göra bilder :D Jag heter Mirresnygg på moviestarplanet.se :D

Fråga mig något

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ta något du gillar

Följ bloggen

Arkiv

Chatta :D

Gästbok

Bloggar jag läser!

Till er!

    



Flying Angel Heart

Prata med datorn


Ovido - Quiz & Flashcards