♥Älska Msp♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mirre Snygg - 22 oktober 2011 16:56

Hejj det var länge sen men nu ska jag börja blogga lite mer igen titta vad som hände i dag ;) 

   Jag har fått en auto från kissy ni ksk inte tycker det är så coolt men jag tycker det är kul att få en av kissy.

Här kommer bilden på auton om ni inte tror mig   Ne jag skoja men ni får se

Tar da ;)

så roligt    

<3

Av Mirre Snygg - 14 oktober 2011 17:50

<3 Jag har fått en ny kille <3 här kommer han   på msp allså

Sweet  

Titta ja blev precis vip elr för en stund sen iaf idag  

 8D jag är judge också  

Och titta min sc    <3 jag älskar det men jag har inte så mycket kvar nu men ändå

se gärna mina filmer och titta på mina looks o artbooks 8D

Pleas lvl 11 kom nu   Jag väntar bara ses             

Av Mirre Snygg - 8 oktober 2011 19:26

Helloooo   jag har fått lite autos men alla som ger mig autos får vara med på bloggen så  ni vet ;)  

Här kommer bilderna   irl snygga faktist

    Det här är linda520 kommentera gärna näst ------>

   Det här är TINTIN980 snäll kille ;)  nästa ----->

   Det här är jossehanna ;)  nästa ------->

   Feffesweeti     nästa -------->

   Ida187 heter hon här om du också vill vara med på bloggen ge bara mirresnygg en auto   nästa -------->

   det här är kakamba    han är skojig  LOL  nästa ------->

   Amande Hixvelle hon o jag hade en blogg men jag kommer inte ihåg   vet nt var jag skrev det men ändå ;)  Om ni kan några bra blogg tips elr frågor kommentera elr Fråga mig ni ksk undrar hur jag fick klockan på min blogg elr säg vad jag kan ha för något nytt emne typ veckans look elr fråge stund elr något skriv kommertera, fråga herrå ses ;)

Musik

Om mig


Hej jag är en tjej som gillar msp. Och jag gillar att göra bilder :D Jag heter Mirresnygg på moviestarplanet.se :D

Fråga mig något

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ta något du gillar

Följ bloggen

Arkiv

Chatta :D

Gästbok

Bloggar jag läser!

Till er!

    



Flying Angel Heart

Prata med datorn


Ovido - Quiz & Flashcards