♥Älska Msp♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mirre Snygg - 31 augusti 2011 14:39

Heeeej kan du just du hjälpa mig lvla nu på msp titta själv på bilden se på mina korta filmer om du är snäll     LOVE U den som gör det och den som ger auto får vara med på bloggen om du vill och få text till och du får säga själv vad det ska stå nästan xDDD   hejdå ses //// Mirresnygg 

om ni har något att säga kan ni också skicka mail på msp till mig om ni ej vill kommentera jag ska göra 100 KF xDD hej då kram      

Av Mirre Snygg - 30 augusti 2011 20:09

Kolla jag är nästan där så titta på mina filmer annars var det ju ingen  ide att jag gjorde dom   men det hoppas jag   här kommer en bild herrå //Mirresnygg

    

Jag ska göra 100 KF xDD kf = korta filmer  Herrå

Av Mirre Snygg - 27 augusti 2011 14:33

Heej Kissy har slutat hon e ej med på listan och inte när man söckte Kissy hjälp  

Inte kul :(   se här själv      se  Kissy

saknar dig redan herrå     

Av Mirre Snygg - 19 augusti 2011 16:13

Hej det här är en snäll kille och söt xD här kommer han 

hihi    :)   

Av Mirre Snygg - 18 augusti 2011 09:06

Hej nu är det änkligen en kille som ger   han är snygg snäll och bli vän med han nu  här kommer han tycker ni han e snygg ???? vi får väl se

                               bad eric lvl 3    han gav mig en auto gör ni också det får ni en text och bild jajaj hejdå      

Av Mirre Snygg - 18 augusti 2011 08:52

Här kom en till cool snäll och en bäst tjej hon är också snygg och hon är så snäll så hon nästan spräker min hjärta   haha neh men i alla fall här kommer hon 

lvl 5 pink_girls bli vän med henne om hon kan ha fler för hon e så snäll och ja det tycker jag nästan att alla är så om ni vill vara också med på min blogg så kan ni ge mig en auto eller ta med mig på din blogg om du har en för om jag e med på din så mailar du mig på msp och säger det så får u vara med på min   hej då ses ksk sen      

Av Mirre Snygg - 18 augusti 2011 08:48

Hej det är två snygga fina coola snälla tjejer som ni borde bli vän med   här kommer dom två snyggisar ni ksk inte vågar titta men här är dom    titta ni våga så snyggs  

 smickerhanna lvl 8          josse112233 lvl 2   så snygga bli vän med dom nu titta på deras filmer och läg in mig  på din blogg neh jag skoja bara herrå        

Av Mirre Snygg - 18 augusti 2011 08:14

Hej det här är min bäzza på msp hon är så snäll jag kunde inte klarat mig utan dig jag litar på dig och det är som jag känner dig du finns i mitt hjärt och du kommer alltid finnas där du e en del av min själ en del av mitt hjärta om du inte fanns så skulle jag gå i trans så jag älskar dig Sonny och det gör jag alltid och i evig het även om det händer att vi bråkar så kommer jag ändå älska dig   jag kan lita på dig och om du har det svårt säg det till mig så kan jag hjälpa dig och om jag har det svårt ska jag säga det till dig värden bästa bäzza //Mirre    en bild på henne 

 min prinsessa x)  //    

en låt till dig    

Musik

Om mig


Hej jag är en tjej som gillar msp. Och jag gillar att göra bilder :D Jag heter Mirresnygg på moviestarplanet.se :D

Fråga mig något

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ta något du gillar

Följ bloggen

Arkiv

Chatta :D

Gästbok

Bloggar jag läser!

Till er!

    



Flying Angel Heart

Prata med datorn


Ovido - Quiz & Flashcards